top of page

iGrow Individual

Asmeninis augimas

Smalsiam protui

Žingsnis

Transformacija

4

Dėstytojas

Ilona Tamošiūnienė

Temos

Kaip formuojasi asmeninės ribos ir kodėl jas sunku praplėsti?

Vidinės realybės prigimtis: tikrieji tikslai (motyvai) ir atsakomybė

Ką slepia baimės? Baimės ir reikšmingumo indikacijos

Darbas su kalte. Iš kur ji randasi ir kaip sumažinti jos įtaką?

Darbas su gėda. Pagrindiniai gėdos dirgikliai ir jų mažinimo būdai.

Identiteto suvokimas: vaidmenys ir etiketės. Kaip formuojasi “Aš” ir “NE Aš” dalys? Kaip susijungti su atmestomis dalimis ir pažadinti vidinę galią?

Modulis

Savęs pažinimas: Aš ir NE Aš

Tikslas

Atskleisti savo autentiškumą ir sustiprinti vidinį vientisumą bei integralumą.

Studijų siekiniai

Identifikuoti asmenines ribas ir suvokti jų formavimosi mechanizmą

Įsisąmoninti vidinės realybės prigimtį bei sustiprinti vidinį vientisumą bei integralumą: darbas su baime, kalte ir gėda

Identiteto suvokimas: vaidmenys ir etiketės. Kaip formuojasi “Aš” ir “NE Aš” dalys? Kaip integruoti „atmestas“ asmenybės dalis ir pažadinti vidinę galią?

Metodai

Teorinė dalis: koncepcijos paaiškinimas.

Praktinė dalis: pavyzdžio nagrinėjimas, individualus darbas.

Praktinė dalis: dalyvio situacijos nagrinėjimas (iššūkis dalyviams), darbas grupėse, vizualizacija

 

Praktinė dalis: atmestų dalių identifikavimas (individualus darbas ir darbas grupėse), susijungimo su vidine galia praktika. Meditacija

Literatūra, užduotys

Praktinė užduotis: nupiešti savo gyvenimo scenarijų ir identifikuoti esminius “stabdžius“

Paskaita. Praktinė užduotis: identifikuoti pagrindinį motyvą, dėl kurio gyvenimo scenarijus yra toks, koks yra.

Praktika: darbo su baimėmis ir reikšmingumo nustatymo algoritmas

Kaltės formavimosi mechanizmo pristatymas. Užduotis: identifikuoti svarbiausius kaltės šaltinius. Kaltės paleidimo vizualizacija

Paskaita. Užduotis: nustatyti stipriausius gėdos dirgiklius. Iššūkis dalyviams: individualus darbas. Gėdos mažinimo pratimai (vizualizacija).

Paskaita. Praktinė dalis: atmestų dalių identifikavimas (individualus darbas ir darbas grupėse), susijungimo su vidine galia praktika. Meditacija.

Koučingas nekonkuruoja su psichologija

Asmenybės sąmoningumo vystymosi lygiai

bottom of page